2026年7月20日Микрокредит
Далі роботодавець має прийняти рішення про оплату або відмову в оплаті е-лікарняного. І якщо для звичайного е-лікарняного день https://sajhanigrani.com/archives/9707 видачі настає через 7 днів після дати його закриття, то із вагітністю та пологами діють інші строки. З чого почати, як розрахувати допомогу по вагітності та пологах, як застосувати існуючі обмеження — про все це у статті.
- На практиці для більшості найманих працівників це обмеження не спрацьовує.
- Мінімальна та максимальна межа допомоги по вагітності та пологах – 2026
- ФОП – платник єдиного податку 3 групи може працювати за КВЕД 90.01, якщо здійснює діяльність як самостійний артист – виступає на сцені, бере участь у концертах чи інших заходах за запрошенням організаторів.
- Проєкт постанови КМУ передбачає компенсацію вартості пошкодженої або знищеної спеціальної будівельної техніки, а також 100% компенсацію страхових премій за страхування життя і здоров’я працівників – у межах 2 млн грн на підприємство на рік.
І в декількох місяцях покриває повний календарний місяць. Відпустка у зв’язку з вагітністю та пологами надається в загальному випадку на 126 календарних днів. Середньоденна зарплата (дохід) не може перевищувати максимальну величину бази нарахування єдиного внеску (в останньому місяці розрахункового період) з розрахунку на один календарний день. Якщо розрахункова середньоденна зарплата менша за мінімальне обмеження, то застосовуємо мінімальний розмір середньої зарплати
Включно отримувала допомогу при народженні дитини (860 грн щомісяця). ФОП відкрито лікарняний по вагітності та пологах в червні 2026 р. Жінці відкритий лікарняний по вагітності та пологах. ФОП щомісяця сплачувала ЄСВ в розмірі 5000 грн. Для суми допомоги передбачено обмеження як максимальної, так і мінімальної суми. Допомога по вагітності та пологах з першого дня оплачується за рахунок ПФУ Розмір допомоги по вагітності і пологах не залежить від загального страхового стажу.
У розрахунковому періоді немає заробітку
Чи потрібно ФОПу 3 групи подавати декларацію за «9 місяців 2026», якщо він не здійснював діяльність та не отримував доходи? У ньому зазначають дані про нарахований дохід і ЄСВ за період від завершення попереднього звітного періоду до місяця подання заяви на пенсію включно. ФОП – платники єдиного податку 1–3 груп у разі призначення пенсії можуть подати Декларацію єдинника з позначкою «Довідково» та Додатком 1. ФОП – платник єдиного податку 3 групи може працювати за КВЕД 90.01, якщо здійснює діяльність як самостійний артист – виступає на сцені, бере участь у концертах чи інших заходах за запрошенням організаторів.
- Оскільки в періоді червень 2025 – травень 2026 заробітку немає з поважної причини (відпустки для догляду за дитиною до 3 років), середню зарплату визначають з окладу.
- Оскільки лікарняні не є доходом ФОП, ЄСВ на суми лікарняних нараховувати не потрібно.
- «Як написати заяву на відпустку», — слова, які кадровик чує при оформленні щорічної основної відпустки, відпустки при народженні, для догляду за дитиною, за власний рахунок тощо.
- Оклад працівниці протягом останніх 13 місяців був 26000,00 грн.У січні працівниці нараховано зарплату в розмірі 26000,0 грн.
За період відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами, що збігається з відпусткою для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, допомога по вагітності та пологах виплачується незалежно https://www.copadenaciones.cl/e-cash-kredit-vhid-v-osobistij-kabinet-e-kesh/ від допомоги при народженні дитини. Жінкам, віднесеним до 1-3 категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, допомога по вагітності та пологах виплачується за весь період зазначеної відпустки, тривалість якої становить 90 календарних днів до пологів та 90 календарних днів після пологів. При розрахунку суми допомоги по вагітності та пологах потрібно враховувати також загальні та спецобмеження. Хоча працівниці надають відпустку, проте розрахунок суми допомоги по вагітності та пологах буде здійснюватися не за правилами оплати звичайних відпусток. У разі надання застрахованій особі відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами у період простою підприємства, установи, організації не з вини застрахованої особи, щорічної (основної чи додаткової) відпустки, відпустки без збереження заробітної плати, додаткової відпустки у зв’язку з навчанням, творчої відпустки допомога по вагітності та пологах надається з дня виникнення права на відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами.
- Якщо тарифна ставка (посадовий оклад) не встановлюється, розрахунок проводиться виходячи з розміру мінімальної заробітної плати (або її частини), встановленого законом на день настання страхового випадку
- Проте жінки, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (1-3 категорія), можуть піти в декретну відпустку раніше – з 27 тижня вагітності.
- Жінкам в Україні надається допомога за вагітності та пологах.
- Як oплачується відпустка по вагітності тa пологах безробітним?
Крок 3. Подаємо довідкову декларацію за 2026 рік
Звернення за допомогою надійшло пізніше шести місяців з дня закінчення відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами. У разі коли до заяви не додані всі необхідні документи та/або відомості, орган Пенсійного фонду України повідомляє заявника, які документи та/або відомості мають бути подані додатково. Відомості про віднесення жінки до 1–4 категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (за наявності). Якщо ви отримували допомогу до 1 липня 2025 року, звертатися повторно не потрібно — дані автоматично перенесені до системи Пенсійного фонду України. Розмір допомоги залежить від доходу жінки та тривалості декретної відпустки (переважно 126 календарних днів — 70 днів до пологів і 56 після). Застрахованій особі, яка є працівником або гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті, допомога надається в розмірі заробітної плати (доходу) такої особи, з якого фактично сплачено страхові внески, незалежно від страхового стажу.
Оподаткування навчання працівників: ПДФО, ВЗ
Розмір допомоги по вагітності та пологах обчислюється виходячи із доходу ФОП, з якого сплачено страхові внески. Нарахування ЄСВ нa суму допомоги пo вагітності та пологах
Ще одне обмеження стосується страхового стажу застрахованої oсоби. 02) мінімальний розмір допомоги нe мoже бути меншим, нiж розмір мінімальної зарплати, вcтановленої на час нaстання страхового випадку